Home > スポンサー広告 > GOT NEW SHAPER

スポンサーサイト


Comments:-

Comment Form

Trackback+Pingback:-

TrackBack URL for this entry
http://mitsusurfboard.blog120.fc2.com/tb.php/245-dd22b5ee
Listed below are links to weblogs that reference
スポンサーサイト from mitsu design

Home > スポンサー広告 > GOT NEW SHAPER

Home > board > GOT NEW SHAPER

GOT NEW SHAPER



GUESS WHO HE IS? 
It’s KEKOA UEMURA
2年連続JPSA LONGBOARD CHAMPのケコア ウエムラ ついに本格的?にシェイプの世界に入ってきました。 ここ最近 我が工場に来ては、なんかコソコソやってるなーと思いきや こんなことになっていました。 はじめだけで すぐにやめるだろうと勘ぐっていた私でしたが どうやら本人 オオマジの様子。 

今のところ 俺のチームライダーGENKIは、負けてるけど シェープの世界では、まだまだ俺様に勝とうなんて10年早いぜ? いつでも勝負を受けて立とうじゃないか はっはっはっはぁー、、、。
というのは ジョークでして 彼とは、昔からの仲で日本人ならではの譲り合いの心をお互い持ってます。

RIGHT ON KEKOA! I'll SHOW YOU HOW TO SHAPE BUY YOU GOTTA SHOW ME HOW TO SURF LATER BRARAH! 
スポンサーサイト

Comments:0

Comment Form

Trackback+Pingback:0

TrackBack URL for this entry
http://mitsusurfboard.blog120.fc2.com/tb.php/245-dd22b5ee
Listed below are links to weblogs that reference
GOT NEW SHAPER from mitsu design

Home > board > GOT NEW SHAPER

Recent Comments
Recent Trackback
Search
Meta
Links
Feeds

Page Top

